Hangisini seçeceğine karar veremiyor musun? ,o halde Rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

GÖRÜNMEZ DOST ELİM... BÖRTÜM BÖCEEM


Tam bir yıl önceydi... Günü aklımda değil, ama uzanan el hala sırtımda
Geldi kimsesiz bloğuma ziyaretçi olarak. Hep ziyaretçi olmadı. Gölümdeki odacıklardan birini şirinliği ve sıcaklığı karşısında satıverdim hemen ona. Dedim ki böceem kimler oturmadı ki orada sende yerleş hem komşu olalım hem kardeş.
Hemen yerleşti... Ben ona tepsi tepsi sevgi, ve tatlılıklarla gittim. O ona götürdüğüm tepsi ve tabakları her iyi komşu gibi hiç boş yollamadı. Doldurdu içlerine fedakarlık destek ve canyoldaşlığı...
Zerrin'im sana neler neler yapmak isterdim ama bedenen çok uzaklardasın. Bende okuyayım üfleyeyim bir de "İYİKİ DOĞDUN" diyeyim dedim. Kalbim hep yanında "SENİ ÇOK SEVİYORUM" Hep yanımda ol emi...
NOT: Bengi'cim çok teşekkürler

0 yorum: