Hangisini seçeceğine karar veremiyor musun? ,o halde Rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

BÜYÜLEYEN MUTFAK 1 YAŞINDA!


Merhabalar...

Yok artık tabi ki bu pastayı ben yapmadım resmi buradan buldum. Niye mi?

Seneeeeeeeeeeeeee, geçen sene :), yani 6 Kasım 2006, nete girildi. Blog sahibi nasıl olunur? Öğrenildi. Günlerce süren düşünmenin sonucunda bulunan isim eklendi :):):) ve blog dünyasına adım atıldı.

2002 yılında alınan bilgisayarımın başında sıkıntı ile oturuken, ev arkadaşım Nuray " Esra abla yemek siteleri keşfettim gezsene onları" demişti. Başladım bende gezmeye, hatta içlerinde boğulmaya. Hiç aklıma gelmemişti kendime ait bir sayfa kurmak. Karar verip açtıktan sonra sayfamı uzunca süre uğramadım. Çünkü ne resim eklemeyi, ne de sayfa ayarları yapmayı bilmiyordum. Cesaret edip başına oturdum. Ekledim bişeyler hergün baktım gelen giden var mı diye. Yok kimsecikler uğramadı. Sonra yorumlar yazmaya başladım beni farketsinler diye. Yavaş yavaş farkedildim. Arkadaşi eklemeye başladım. Benimde arkadaşlarım olsun diye. Bir çok blog sahibi beni eklemedi ve reddetti. Üzüldüm ama pes etmedim. şimdi o yüzden linklerime kim isterse onu ekliyorum. Çünkü herkes değerli bir bireydir ve herkes şansı ve şansları hakediyor bence. Neyse bu hep böyle gitmedi. Bir çok kişi ile tanıştım sevdiler beni, sevdiler sayfama gelip selam vermeyi. Onlar beni olgunlaştırdılar. Ben zamanla elimden gelenin en iyisini yapmaya çaılıştım. Desteklerle sevgilerle.

Şimdi blog hayatım bir yaşında, Sizi seviyorum , yemek yapmayı seviyorum, Bloğumu seviyorum. İnşallah bir gün yukarıdaki gibi pastalarda yaparım... Zor ama olur mu olur...

0 yorum: