Hangisini seçeceğine karar veremiyor musun? ,o halde Rastgele bir yazıyı okumaya ne dersin?

10 KASIM'IN ANLAM VE ÖNEMİNİ ANLATAN KONUŞMAYI ESRA ÖZTÜRK YAPACAKTIR. ARZ EDERİM :)


"Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek değildir.
Benim düşüncelerimi,benim duygularımı anlıyorsanız,
bu yeterlidir"
M.Kemal ATATÜRK
Sevgili Atam, inan anlıyorum ve anlatmak içinde elimden geleni yapıyorum...
Bu kadar doğumgünü arasında bu günü seçmiş olmak, çocukluğumda beni ağlama krizlerine soksada :) (((amcam benim doğmam için Atatürk'ün ölmek zorunda kaldığını söylerdi. Koca bir millete karşı işlediğim suçluluk duygusuyla ölürdüm ağlamaktan ))) :):):).
Şu an senin adınla yanyana geçen bir günü bile seviyorum...
Not: Yaşımı soranı üzerim :):):) Niye mi? Yahu otuzu geçtikten sonra hep 30...
Sevgiler

0 yorum: